manga doll


This is an outfit I put together based on my previous collection A midsummer's night dream, specifically the last one and this dress would be Titania's dress. The fabrics I used are very light, fit for the warm seasons, fabrics like: linen (plain black and with silver stripes) and tulle, for the bottom of the dress and the collar.

...and here's the sketch it was based on and the final product.


Photographer: Ina Muntean
Makeup & Hair: myself
Design and styling: myself

You can find more photographs with this dress HERE.

 

Comments

  1. I would kill for that dress! @-)

    ReplyDelete
  2. Really? :P


    Pai let me know daca chiar o vrei, si discutam. ;)

    ReplyDelete
  3. Trebuie neaparat sa iti gasesti oameni mai buni cu care sa lucrezi...schitele tale sunt superbe dar in realitate hainele par nefinisate si wannabe. E din cauza celor care le croies sau din cauza materialelor, nu stiu. Oricum foarte frumos desenezi!!!!Te-am adaugat la follow:)

    ReplyDelete
  4. Eu incerc sa merg cat mai sus si sa ma perfectionez. Sper ca intr-o zi sa ajung sa lucrez cu profesionisti si designeri consacrati, sa am acces la orice si sa pot crea orice. Pana atunci... munca munca munca. :)

    Multumesc pentru follow, ma bucur mult ca ti-au placut schitele! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts